Sider

søndag den 8. maj 2011

forårsmarked i odense

Jeg fik ikke købt så meget, men jeg fik en masse nye gode ideér.
Men jeg fik da købt disse skønne stof rester, nu skal jeg så se hvad de bliver brugt til.
Jeg fik sandelig også hamstret en masse visitkort:-)

Efter min mor, Nadia og jeg havde brugt en masse hyggelige timer ved markedet, cyklede vi ind til byen, hvor der på flakhaven var gratis koncert med en masse kunstnere. Lige pludselig mens min mor og jeg skovler en lækker sandwich ind og nadia smovser i gammeldags isvaffel, siger nadia at hun vil med mormor hjem, så det blev til at jeg måtte cykle alene hjem til min syge torben.
Da vi så hentede nadia idag, sagde hun at hun havde en hemmelighed til mig når vi kom hjem... Og se lige hvad hun havde lavet til mig i mors dags gave.

En blyantsholder:-) Hun ender med at blive ligeså kreativ som sin mor og mormor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar