Sider

tirsdag den 19. juli 2011

endnu et besøg hos lægen

Ja så har jeg igen igen været hos lægen, ham har jeg snart besøgt rigtig mange gange de sidste 9 måneder:-) men det gør jo ikke noget, når han er en god læge..
Da jeg kom hjem gik jeg på FB, der var der en kollega som gerne ville købe nogle bukser i str 2 år, ja dem har jeg jo så ikke så mange af på lager, så jeg måtte da lige klippe lidt:-)
det blev så til 4 par med rib foroven og 2 par uden, og så blev der så også lige klippet et par i str 70..
På lørdag skal Tina og jeg til Otterup, med vores fine ting(synes vi selv) til deres torvemarked, så der håber vi at få solgt en masse..

1 kommentar:

  1. Hej Gitte.
    Vi får da udsolgt, af alle vores fine kreationer.
    Jeg har klippet 6 tasker/net, jeg mangler at sy de sidste 3 sammen, så er jeg klar til torvemarked i Otterup.
    Vi ses Tina.

    SvarSlet